lunes, diciembre 11, 2017

Més de 150 films estudiats. THE END

Haver tingut el privilegi de compartir amb vosaltres més de 150 films des del 2004 ha tingut com a consecuència el fet d'haver aprés molt sobre cinema i per tant augmentar els meus coneixements sobre la matèria. 

Ja ho diuen que el professor aprén dels seus alumnes. I en aquest cas em vaig amb la motxil·la carregada de totes les converses sobre cinema que hem tingut al llarg d'aquests 13 anys. 

No sense un sentiment de tristessa m'acomiado del curs i dels meus alumnes i espero que per a vosaltres hagi estat almenys la meïtat d'interessant que per a mi. Una abraçada ben torta i ens veurem aviat.

Julio Lamaña

2 comentarios:

Unknown dijo...

Moltíssimes gràcies Julio pel teu mestratge i dedicació. Ens has ajudat a veure i saber apreciar millor el cinema. Et recordarem sempre i et desitjem molts éxits en els nous projectes que portes entre mans. I també ens agradarà reveure' t sigui com a fruit del teu treball sigui com un persona que tots hem sabut apreciar. Molta sort ! Ramon

Julio dijo...

Gràcies Ramon. Vive le cinéma!!